FEL VID KÖP AV MEDLEMSKAP

FEL VID KÖP AV MEDLEMSKAP

Om du inte lyckas genomföra betalningen kan det bland annat bero på följande:

– Ditt kort är ett VISA electron
– Du har angett en siffra fel i kortnummer/giltighetstiden eller i CVC-koden
– Giltighetstiden för ditt kort har gått ut
– Det finns inte tillräckligt medel på ditt bankkonto
– Ditt kort har en spärr mot internetbetalningar
– Ditt kort är inte utfärdat i Europa

– Är ditt kort registrerat i Sverige? Om det är ett utländskt kort, vänligen hör av dig till Payson med de sex första siffrorna på ditt kort.

Observera att Verified by Visa/Mastercard secure code är en ny tjänst som flertalet banker har börjat med för att göra betalningar ännu säkrare. Det krävs då att du har registrerat ett lösenord till ditt kort. Vänligen ta kontakt med din bank för att kontrollera hur man kan aktivera tjänsten. Du kan även göra detta själv via din internetbank.

Har du redan Payson men det är knutet till en tidigare e-postadress som du inte använder eller har tillgång till längre kan du skapa ett nytt Paysonkonto.

Återkom gärna om problemet inte löser sig!

Kontaktuppgifter till Payson
Telefon: +46 8-728 93 50
Öppettider: Mån-tors. 09-12, 13-16 Fre. 09-12, 13-15